در باربری تهران به اراک از چه خودرو هایی استفاده می شود؟

خودرو های باربری تهران به اراک یکی از مهم ترین بخش هر ماموریت پس از خدمات بسته بندی می باشد. در وهله اول انتخاب آن ها بر اساس نوع بار  اولویت دارد و پس از آن تامین سلامت ایمنی خودرو مهم است. شرکت های باربری به این منظور اقدام به استخدام تعمیرکاری ماهر می نمایند که بتواند پیش از هر ماموریت وضعیت موتور خودرو و دیگر اجزاء را بررسی کرده و در صورت مشاهده مشکل در صدد رفع آن برآید.

آشنایی با شهر صنعتی اراک

شهر اراک یکی از پر جمعیت ترین شهر های مرکزی ایران است که در شهرستان اراک و استان مرکزی قرار دارد. این شهر براساس سر شماری سال 95 مشخص شد که حدود 50 هزار نفر جمعیت دارد و این موضوع خود به صراحت اهمیت باربری در منطقه را به نمایش می گذارد.

استان اراک در گذشته عراق نام داشت اما در گذر زمان برای آن که با عراق عرب اشتباه نشود عنوان عراق عجم را به آن دادند و در نهایت اراک نام گرفت. از مهم ترین سوغاتی های اراک می توان به قالی دست بافت اشاره کرد.

باربری تهران به اراک
باربری تهران به اراک

برخی از خودرو های به کار گرفته شده در باربری تهران به اراک

در باربری تهران به اراک از خودرو های باربری مختلفی استفاده می شود که اسامی برخی از آن ها و نحوه فعالیتشان را در زیر آورده ایم

  • وانت بار؛ خودرو هایی در ابعاد کوچک است که برای باربری و اتوبار کالاهای کم حجم مناسب می باشد. این نوع اتومبیل همانند دیگر انواع قابلیت حمل بار در بین شهری را دارا است
  • خاور؛ نوعی دیگر از خودرو های باربری تهران به اراک است که تنها ابعاد آن با وانت بار متفاوت می باشد. این نوع خودرو ظرفیت حمل 4 تا 5 تن بار را دارا بوده و به راحتی در جاده های بین شهری کالاها را جا به جا می کند.
  • تریلی لبه دار: تریلی های این مدلی دارای لبه ای به ارتفاع 80 سانت می باشد و در آن از هیچگونه سقفی استفاده نشده. این لبه بار را از خطرات موجود حفاظت کرده و ایمنی بار را به دنبال دارد
  • تریلی کفی؛ نوعی دیگر از تریلی ها است که در آن وجود لبه نیز حذف شده و بار ها با کمک زنجیر و دیگر تجهیزات بر روی بدنه خودرو محکم می شوند
  • تریلی های اتاق دار؛ در قسمت بارگیر این تریلی ها اتاقک هایی با دیواره ای 1.5 متری تعبیه شده است که به سقف های فلزی و یا پارچه ای مجهز می باشند. معمولا در باربری بین شهری خصوصاً زمان هایی که پیش بینی هواشناسی بر وجود بارش می باشد استفاده از این نوع خودرو توصیه می شود.
  • تریلی های یخچال دار؛ در اتاقک این خودرو ها سیستم سرد کن تعبیه شده است تا مواد غذایی فاسد شدنی در بهترین حالت به مقصد برسد. بیشترین استفاده از این نوع خودرو در مغازه های پروتئینی و خوار بار فروشی ها می باشد.
  • تریلی های مخلوط کن دار؛ تریلی های عظیمی که در ناحیه بارگیر آن به جای اتاقک مخلوط کن هایی تعبیه شده است که مصالح ساختمانی نیمه آماده را جا به جا می کنند. عملکرد مخلوط کن به صورتی است که با هم زدن مداوم مصالح از خشک و بتنی شدن سطح آن جلوگیری می شود.
  • تریلی مخصوص حمل مایعات؛ بخش نگهداری بار در این خودرو ها کاملا عایق بوده و از سرازیر شدن مایعات در خیابان جلوگیری به عمل می آورد. مانند خودرو های آتش نشانی که هرباره چندین لیتر آب را در خود جا به جا می کنند.

سخن نهایی

شرکت کالابار با بیش از 20 سال ارائه خدمات به هموطنان همچنان با قدرت بیشتری قدم در راه رقابت با رقبا گذاشته و هنوز هم مانند گذشته در جذب مشتری و ارائه بهترین امکانات پیشتاز می باشد. جهت سفارش خدمات به این شرکت معتبر می توانید از طریق اینترنت و یا شماره تلفن درج شده در انتهای صفحه با کارشناسان ارتباط برقرار کنید. به این طریق تمامی انتظارات شما از یک باربری تهران به اراک ایده آل برآوره می گردد؛ با وجود کارگران با تجربه و رانندگان حرفه ای در جاده دیگر جای نگرانی وجود ندارد.

باربری تهران به اراک با بیمه کالا و تضمین سلامت بار همراه است.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

هجده + 5 =

09128897213