تماس با 09128897213

باربری تهران به خوزستان

خدمات باربری تهران به خوزستان با کمک کدام نوع از خودرو ها انجام می شود؟

خودرو های باربری انواع مختلفی دارند که هریک در شرایطی خاص استفاده می شود آشنایی با تمامی این خودرو های می تواند در تصمیم گیری شما به عنوان یک مشتری تاثیر گذار باشد و در هر زمان بهترین گزینه را انتخاب نمایید. هرچند که در هرزمان کارشناسان حاذق شرکت کالابار همراه شما بوده و در این راه شمارا یاری می دهند. این سری از محتوای تولید شده ما اختصاص دارد به معرفی تنوع خودروهای باری در باربری تهران به خوزستان پس با ما همراه باشید مطمئناً اطلاعات خوبی به دست می آورید.

آشنایی با استان خوزستان

از مهم ترین مناطق نفتخیز در جنوب ایران خوزستان می باشد که به طور دقیق تر می توان گفت در جنوب غربی کشور واقع شده است. این منطقه قدمتی طولانی دارد به گونه ای که در برخی از قسمت های تاریخ از آن به عنوان محلی برای سکونت عیلامیان یاد می شود. در حدود 2700 سال پیش از میلاد خوزستان قابل سکونت بوده و به عنوان قلب اقتصاد نفتی ایران از آن یاد می شود. در اولین مرحله شوشتر به عنوان مرکز این استان انتخاب شد اما بعد ها در حدود سال 1303 مرکزیت منطقه به اهواز تغییر یافت.

باربری تهران به خوزستان
باربری تهران به خوزستان

 

ارتباط خودروی باربری تهران به خوزستان با چگونگی انجام گرفتن عملیات اسباب کشی

شاید برایتان جالب باشد اما باید بدانید که بیشترین اثر گذاری بر روی هزینه باربری تهران به نوع خودروی باری وابسته است برای مثال خودروی مربوطه هرچه از نظر ابعاد بزرگتر باشد سوخت بیشتری مصرف می کند مانند تریلی ها اما هرچه ابعاد آن کوچک باشد جهت آغاز حرکت نیاز به صرف انرژی کمتری دارد مانند نیسان. اما این مورد تنها گوشه ای زیان های مالی انتخاب نا مناسب اتومبیل باربری و اتوبار می باشد.

در کنار این موضوع مسائلی دیگر وجود دارند که می تواند تا حدود بسیاری هزینه تحمیلی به مشتری را افزایش دهد به این شکل که خودرویی در ابعاد نامناسب می تواند عامل پرداخت فضای اضافی شود و یا نیمی از کالاهای مورد نیاز از میان برداشته شوند. جهت درک بیشتر موضوع شمارا به خواندن مثالی در این زمینه دعوت می کنیم.

تصور کنید که شما به عنوان یک مشتری می خواهید بار های منزل خود را از طریق باربری تهران به خوزستان جا به جا کنید. اما با توجه به حجم بار بسیار زیاد خود خودرویی با ابعاد کوچک مانند خاور و یا نیسان جهت پیش برد فعالیت انتخاب می کنید. در چنین مواقعی با حمل بار به درون خودرو متوجه می شوید مقداری زیادی از کالاها جای نمی گیرد و سه راه بیشتر پیش رو ندارید. 1- باقی مانده بار را با خودرویی دیگر حمل کنید 2- باقی مانده بار را حراج فروش کنید. 3- کل بار را تخلیه کرده و درخواست خودروی باری جدید به مرکز صادر کنید که در هر سه این شرایط نه تنها سودی شامل حالتان نمی شود بلکه زیان بسیاری نیز متحمل می شوید.

در مثال بعدی در نظر داشته باشید که شخصی برای حمل بار خانه دانشجویی درخواست تریلی بزرگی می دهد که این نیز مشکلات مالی ایجاد می کند زیرا صاحب بار ناچار است هزینه فضای اضافی و سوخت مازاد بر نیاز خودرو را پرداخت نماید.

باربری تهران به خوزستان
باربری تهران به خوزستان

 

انواع خودرو های باربری تهران به خوزستان

انواع تریلی اتاق دار (رو باز، سر پوشیده با پارچه های ضخیم و ضد آب، سرپوشید با سقف فلزی) این نوع اتومبیل برای حمل بار سنگین و نیمه سنگین مانند لوازم خانگی و اداره ها مناسب است، تریلی لبه دار (خودرو هایی با دیواره 80 سانتی متری می باشد که می تواند انواع بار های سنگین و نیمه سنگین را جا به جا کند، تریلی های کفی (در این نوع ماشین های باری هیچگونه دیواره ای مشاهده نمی شود و تنها ماشین آلات صنعتی و یا بتن های ساختمانی به وسیله ی آن حمل می شود، تریلی های یخچال دار که برای حمل بار فاسد شدنی مناسب می باشند، تریلی های مخلوط کن دار (برای حمل مصالح ساختمانی نیمه آماده مناسب است) و بسیاری از انواع دیگر ماشین های باری و موتور ها که در باربری تهران به خوزستان مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت برای آن که ایمنی این دسته از ماشین ها را ضمانت کند اقدام به استخدام تعمیرکاری حرفه ای در پارکینگ اتومبیل ها نموده است تا پیش از هر بار ماموریت موتور و دیگر اجزای آن ها را چک و بررسی نماید.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

هفت − پنج =

09128897213