تماس با 09128897213

باربری تهران به شهرکرد

باربری تهران به شهرکرد مشمول رعایت چه قوانینی می گردد؟

باربری ها نیز همانند دیگر مشاغل ملزم به رعایت قوانینی می باشند تا از خسارات احتمالی جلوگیری کنند اما این قوانین شامل چه مواردی است؟ جهت دریافت پاسخ این سوال و دیگر سوالات مرتبط با ما همراه باشید در این مقاله به بررسی تمامی نکات در محور باربری تهران به شهرکرد می پردازیم.

آشنایی با شهرکرد

شهرکرد یکی از شهر های مرکزی ایران و مرکز چهارمحال بختیاری می باشد که در جنوب غربی استان اصفهان قرار گرفته است. این شهر و استان مرکزی ایران در تابستان ها از آب و هوای خنک و معتدلی برخوردار است اما ساکنان آن ناچاراند زمستان ها را در سرمای شدید سپری کنند. جمعیت منطقه در طی بررسی ها 190 هزار نفر اعلام شده است (آمار فوق بر اساس سر شماری سال 95 به دست آمده است و پیش بینی می شود در طی سال های گذشته این تعداد به 2 برابر رسیده باشد)

قوانین و مزایای بیمه کالا در باربری تهران به شهرکرد

بیمه کالا در باربری بین شهری مانند باربری تهران به شهرکرد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا جاده های بیرون شهری بسیار باریک تر و پرخطر تر از جاده های داخل شهری می باشد به همین علت امکان بروز حوادث نیز افزایش میابد. با این کار افراد می توانند در صورت وقوع حادثه ی ناگواری از زیان های مالی در امان باشند و از شرکت بیمه و یا شرکت باربری مربوطه مانند کالابار هزینه متحمل شده را دریافت نمایند.

بر اساس قوانین لازم است که بیمه کالاها پیش از آغاز مراحل حمل و نقل شکل بگیرد و این موضوع به روز های پایانی موکول نشود. در صورتی که کوتاهی از مشتریان باشد تمامی خسارات به صورت کامل بر عهده خود بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی بر عهده نمی گیرد.

باربری تهران به شهرکرد
باربری تهران به شهرکرد

 

قوانین و مقررات بسته بندی کالا

لازم است برای بسته بندی کالا در اسباب کشی ، اقداماتی از پیش در نظر گرفته شود تا میزان آسیب پذیری بار کاهش یافته و تمامی مراحل حمل بار به درستی طی شود. این قوانین و اقدامات شامل: استفاده از ابزار کمکی با کیفیت، بسته بندی اصولی و استاندارد، نشانه گذاری بر روی بسته ها، عدم استفاده از لوازم خطر زا در درون بسته های بار، دسته بندی اصولی بار مطابق با کاربرد آن ها و… می باشد.

قوانین حمل بار در باربری تهران به شهرکرد

حمل بار نیز همانند دیگر مراحل باربری و اتوبار نیاز دارد در بهترین حالت انجام شود که این موضوع خود نیازمند رعایت قوانین و مقررات ویژه ای می باشد. برخی از این اصول حمل بار در ادامه ذکر شده اند و هر یک از کارگران ملزم به رعایت آن ها می باشند

  • انتخاب بهترین مسیر حمل و نقل برای جلوگیری از بروز حوادث و ایجاد ترافیک ها
  • استفاده از ریل و چرخ دنده ها برای پیشگیری از آسیب های جسمانی به نیروی انسانی
  • کمک از کارگران قوی، تنومند و با تجربه در فرآیند کار
  • تخلیه بار در آرامش کامل و بدون وارد شدن ضربه
  • و…

انتخاب روز مناسب برای حمل بار بین شهری چگونه است؟

ماموریت هایی مانند باربری تهران به شهرکرد از آن جایی که بسیار زمان بر است لازم است با خودروی مناسب و سر پوشیده انجام شود تا در صورت بارش های ناگهانی به بار آسیب جدی وارد نشود. همچنین لازم است مشتری از پیش جویای وضعیت جوی هوا باشد و بهترین روز را به منظور راحتی هرچه بیشتر خود و کارگران انتخاب نماید. در روز تعیین شده مشتری خود بایستی زمان آزاد در اختیار داشته باشد و قادر به همکاری کامل با کارگران در جهت ارائه راهنمایی های مورد نیاز باشد

سخن پایانی

اشنایی با این قوانین و مقررات هم برای کارمندان شرکت و هم برای مشتریان مفید بوده و آن ها را با فرآیند کار آشنا می کند تا با کمک این قوانین و راهکار ها رضایت هر دو طرف به دست آمده و هیچ یک زیان مالی و یا جسمی متحمل نشوند. با تمرکز شرکت باربری تهران به شهرکرد بر روی رعایت این اصول بر محبوبیت آن طی بازه زمانی کوتاهی افزوده می شود و می تواند به اهداف خود نزدیک تر شود. در نهایت جای دارد از شما عزیزان بابت همراهی کردنتان تا انتهای مقاله کمال تشکر را داشته باشیم؛ امید است توانسته باشیم با ارائه ی این مقاله رضایت شمارا به دست آوریم.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

3 × 4 =

09128897213