انجام ماموریت باربری تهران به قزوین توسط شرکت های معتبر چه مزیت هایی به دنبال دارد؟

باربری تهران به قزوین یکی دیگر از مهم ترین ماموریت هاییست که به وسیله ی شرکت کالابار انجام می پذیرد. این دسته از خدمات نیز همانند دیگر فعالیت های شرکت در شرایط خاص و با رعایت نکات ایمنی انجام می پذیرد به همین علت می تواند از شهر مبدأ یعنی تهران و حتی شهر مقصد مشتریان بسیاری جذب کند وسالانه خودرو های باری زیادی به همراه کارگران به منظور انجام وظایف راهی جاده تهران قزوین شوند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر ادامه مطالب را دنبال کنید.

خدمات شرکت کالابار و باربری تهران به قزوین

شرکت کالابار در باربری تهران به قزوین خدمات ارزشمندی مانند:

  • بیمه سلامت کالا ها
  • مشاوره به مشتریان آن هم به صورت مجانی
  • تعیین مناسب ترین خودروی باری
  • تهیه ابزار و لوازم بسته بندی
  • انجام مراحل بسته بندی مطابق با اصول و استاندارد ها
  • حمل بار به داخل خودرو
  • تحویل کالاها در مقصد
  • کمک به تخلیه بار را ارائه می دهد.
باربری تهران به قزوین
باربری تهران به قزوین

 

خودروهای باری باربری تهران به قزوین

در باربری تهران به قزوین تنوع خودرو های باری به قدری زیاد است که در مرحله انتخاب ان ها نیاز به کمک کارشناسان به شدت احساس می شود. برخی از این خودرو ها شامل: وانت بار، نیسان، خاور، تریلی اتاق دار سرپوشیده با فلز، تریلی های اتاق دارد سر پوشیده از پارچه های ضد آب، تریلی های لبه دار، تریلی های کفی و بدون هیچگونه دیواره و اتاقکی، تریلی های مجهز به محفظه نگهدارنده مایعات، تریلی های مجهز به محفظه سرد کن، تریلی های مخلوط کن دار و… می باشند. کارشناسان برای انتخاب یکی از این انواع به عنوان مناسب ترین گزینه عوامل متعددی نظیر؛ حجم بار، نوع بار، مسافت، وضعیت جوی هوا، وضعیت جاده پیش رو و… را در نظر می گیرند و در نهایت با تعیین مناسب ترین گزینه ها و حذف موارد اضافی بهترین را به محل ماموریت در تاریخ تعیین شده ارسال می کنند.

مزیت درخواست نیرو از شرکت کالابار

در باربری تهران به قزوین درخواست نیرو از شرکت کالابار مزایای بسیاری دارد که برخی از آن ها به شرح زیر می باشند

  • تعیین بهترین کارگران؛ انتخاب کارگران با تجربه و قدرتمند در اسباب کشی یکی از مهم ترین فعالیت هاییست که در شرکت کالابار به آن توجه بسیاری می شود زیرا این موضوع می تواند بر روی عوامل دیگر مانند سرعت بخشیدن به فعالیت و سالم تحویل دادن بار در مقصد موثر باشد.
  • انتخاب مناسب ترین خودرو ها؛ خودرو های سرعتی و جادار در هر فعالیتی بیش از دیگر انواع تاثیر گذار هستند و بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهد. بنابراین شرکت کالابار به عنوان معتبر ترین شرکت باربری تهران همچنان در تلاش است با در اختیار داشتن بهترین اتومبیل ها و انتخاب مناسب از میان آن ها در شرایط مختلف عالی ترین خدمات ممکن را ارائه دهد.
  • در نظر گرفتن بهترین مسیر؛ از دیگر مواردی که بر وری سرعت بخشیدن فرآیند فعالیت تاثیر به سزایی دارد انتخاب مسیر بین شهری مناسب برای باربری تهران به قزوین می باشد. در این مرحله لازم است مسیری مورد تایید قرار گیرد که عاری از هرگونه ترافیک جاده ای بوده و خطر ریز کوه، بهمن و سقوط از دره در بهترین حالت خود باشد.
  • تسریع در تحویل بار؛ این مسئه بر روی جلب رضایت مشتریان بسیار موثر بوده و می تواند آن ها را از فرآیند خدمات راضی نگهدارد و یا نارضایتی آن ها را به دنبال داشته باشند به همین علت لازم است به ان توجه بسیاری شود و آن را پس از تامین سلامت بار در اولویت قرار داد.
  • ضمانت سلامت کالاها؛ همه به این موضوع آگاهیم که هیچکس مایل به تحمل زیان مالی آن هم در شرایط اقتصادی فعلی کشور نمی باشد و هر شخصی لازم است در هر کاری ابتدا جوانب شخصی را در نظر داشته باشد تا خود را از خسارات احتمالی در امان نگه دارد. در این میان باربری بین شهری کالاها آن هم برای خانوار های سطح پایین که قدرت خرید بسیار کمی نسبت به دیگر اقشار جامعه دارند از جمله فعالیت های استرس زا می باشد و لازم است شرکت مربوطه تمامی تلاش خود را برای تامین سلامت کالاهای این افراد به کار گیرد و یا با ارائه بیمه نامه و یا ضمانت نامه مدرکی معتبر جهت دریافت خسارت در اختیار این افراد قرار دهند.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

نوزده − 7 =

09128897213