باررسی دقیق مشکلات باربری تهران به قم

شهر قم با این که در فاصله ی بسیار کمی از تهران قرار دارد باز هم در زمان حمل بار دربستی یا عادی با مشکلات بسیاری مواجه است که اگر کارکنان حمل بار تهران به قم و مشتریان با آن ها آشنا نباشند زیان مالی وخسارات متعددی را متحمل می شوند.

بررسی خطرات ناشی از سفارش به شرکت های متقلب و حمل بار تهران به قم

این روز ها خدمات باربری تهران به قم جایگاه بالایی در میان شهروندان کسب کرده است و از اهمیت بالایی برخوردار است. کمتر کسی پیدا می شود که با این دسته از فعالیت ها آشنایی نداشته باشد و معمولا تمامی افراد در طول زندگی خود حداقل یک بار برای جابه جایی محل کار یا سکونت از این شرکت ها درخواست نیرو کرده اند. بنابراین در سال های اخیر تعداد شرکت های فعال در این زمینه افزایش یافته است و همین موضوع باعث شده که مشتریان در انتخاب مناسب ترین شرکت با مشکل مواجه شوند.

باربری تهران به قم
باربری تهران به قم

 

در همین حال برخی از سودجویان اقدام به تاسیس شرکت های باربری و اتوبار تقلبی نموده اند تا از این طریق بتوانند درآمد بسیاری به جیب بزنند که تا کنون تعدادی از آنها نیز موفق شده اند. در چنین شرکت های متقلبی ابتدا هزینه ی پایینی برای خدمات اعلام می کنند و پس از جلب رضایت مشتری هزینه مربوطه را افزایش می دهند.

اگر که شخصی در دام این افراد گرفتار شود قطعا زیان مالی بسیاری متحمل می گردد.

مشکلات حمل و نقل در باربری تهران به قم

به علت ترافیک همیشگی در جاده ی مذهبی ترین شهر ایران یعنی قم آن هم از مسیر تهران باربری با مشکلاتی نظیر زمان بر بودن، افزایش هزینه کرایه خودرو به علت مصرف بیشتر سوخت و… مواجه است.

نیمی از جمعیت شاغلان تهران را ساکنین شهرستان های اطراف مانند کرج، قم، شهر ری، شهریار و… تشکیل می دهد که امروزه برخی از آن ها با افزایش جمعیت به عنوان کلانشهر معرفی شده اند. این موضوع پس از گردشگری بودن شهر قم عمده ترین عامل ترافیک جاده ای در باربری تهران به قم می باشد.

مشکلاتی دیگر در زمینه حمل بار تهران به قم

تهران شهریست با برج های بلند و چند طبقه که ساختمان های ویلایی بسیار کمی در سطح شهر آن دیده می شود بنابراین پس از انجام بسته بندی کالا ها و اسباب کشی ، کارگران ناچاراند طبقات زیادی بدون کمک از آسانسور بار را تا درون خودرو جا به جا کنند.

این مسئله به مرور زمان باعث می شود که کارگر در سنین بالا آسیب های جسمانی متحمل شود بنابراین لازم است شرکت شرایطی را تدارک ببین تا از سنگینی بار بر دوش کارگر کاسته شود. کمک از چرخ های دستی و دیگر تجهیزات صنعتی از راهکار های مفید در زمینه ساده تر کردن فرآیند حمل کالا می باشد.

ترافیک های درون شهری

شلوغی استان تهران در سراسر ایران زبانزد مردم است. از آنجایی که مرکز شهر با خروجی قم فاصله دارد ترافیک درون شهری موجب دیر کرد تحویل کالا می شود که این کار در نهایت امر افزایش ساعت کاری کارکنان و مصرف سوخت خودروی باربری تهران به قم می گردد.

انتخاب کارگران در باربری تهران به قم

ساکنان هر منطقه از تهران وضعیت مالی متفاوتی دارند به گونه ای که در قسمت های بالای شهر عمده ساکنان را خانواده های پولدار تشکیل می دهد و در بخش های جنوبی افراد فقیر و خانوار های با وضعیت اقتصادی متوسط.

در میان این دو دسته افراد پولدار حجم بار بیشتری دارند و خانوار های فقیر تنها مایحتاج زندگی را تهیه کرده اند. این موضوع باعث شده است که کارشناسان ناچار شوند زمان بیشتری را برای بررسی اوضاع اختصاص دهند و سپس متناسب با شرایط موجود بهترین کارگران و در تعداد مورد نیاز به محل باربری تهران به قم ارسال کنند.

نکته: خانوار های با وضع اقتصادی نا مناسب توانایی پرداخت هزینه بیشتری برای سرعت بخشیدن به فعالیت باربری تهران به قم خود را ندارند در صورتی که شهروندان پولدار تسریع بخشیدن به فرآیند کار را در اولویت خود قرار داده اند و به کار گیری کارگران در تعداد بیشتر و پرداخت دستمزد آنان  برایشان اهمیت چندانی ندارد.

سخن نهایی

شرکت باربری تهران به قم کالابار به تمامی این مشکلات آگاه است و با مدیریت صحیح خود در هر یک از شعبات توانسته است بخش عمده ی آن ها را حل کرده و خدمات ارزنده و با کیفیتی را به مشتریان خود در کل کشور ارائه دهد.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

13 − ده =

09128897213