خدمات باربری تهران به یزد توسط شرکت کالابار

این مقاله اختصاص دارد به معرفی تمامی خدمات باربری تهران به یزد که توسط شرکت کالابار انجام می گیرد. باربری بین شهری به علت وجود مسافت های طولانی از سختی بسیاری برخوردار است به همین علت لازم است هم مشتریان و هم شرکت و کارگران باربری با تمامی شرایط موجود آشنا باشند و بهترین خدمات مرتبط را ارائه دهند.

آشنایی با استان یزد

در آخرین سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت استان یزد ۱۳۸۵۳۳ نفر اعلام شده است که این شهر و منطقه در همسایگی استان های خراسان جنوبی، فارس، اصفهان و کرمان قرار گرفته است. بنابراین در باربری تهران به یزد اگر که دسترسی یک جاده محدود باشد راننده می تواند از مسیر های دیگر به مقصد دست پیدا کند.

باربری تهران به یزد
باربری تهران به یزد

 

خدمات ارتباطی در حمل بار تهران به یزد

در باربری تهران به یزد چون که فواصل مکانی و زمانی بسیار زیاد است، افراد دسترسی مستقیم به شرکت ندارند بنابراین می توانند با برقراری ارتباط تلفنی و حتی اینترنتی سفارشات خود را به ثبت رسانده و در تمامی مراحل باربری و اتوبار از مشاوره های رایگان استفاده کرده و برای تمامی ابهامات ایجاد شده پاسخ مناسبی پیدا کنند.

خدمات بسته بندی

یکی از مهم ترین خدمات باربری تهران به یزد بسته بندی کالا می باشد که سلامت بار در حین مسیر را تضمین می کند. کارگران اعزامی به محل بایستی در انجام وظایف خود تبحر کافی داشته باشند تا بتوانند در کنار استفاده از لوازم بسته بندی با کیفیت یک خدمات استاندارد و عالی ارائه دهند.

در صورتی که مشتریان در انتخاب شرکت دچار اشتباه شوند و به جای شرکتی معتبر مانند کالابار شرکتی تقلبی را انتخاب نمایند در نهایت زیان و خسارات آن را باید شخصا تقبل کنند.

خدمات حمل و نقل

در میان فاصله بسیار زیاد بین دو شهر باربری تهران به تبریز نیازمند توجه بسیاری دارد بنابراین لازم است در این مسیر تعداد کارگران تعیین شده و در کنار آن از دو الی ۳ راننده با تجربه و دارای گواهینامه رسمی رانندگی کمک گرفته شود تا خستگی راه بر تن هیچکدام نماند و بتوانند به صورت نوبتی مسیر را در سلامت کامل طی کنند.

خدمات حمل و نقل اگر که در زمان سریعتری به اتمام برسد راحت تر توجه مشتری را جلب می کند بنابراین لازم است این موضوع را سر لوحه کار قرار داده و پس از آن در زمینه امنیت خودرو، سرنشینان و کالا اقدامات مفیدی مانند بررسی موتور و تجهیزات خودرو پیش از هربار ماموریت، تامین لوازم امدادی و اتش نشانی و… به عمل آید

خدمات چیدمان

پس از این که کالاها توسط باربری تهران به یزد در مقصد تحویل داده شد کارگران موظف اند که تمامی بسته های کالا را در محل دقیق تعیین شده قرار دهند تا کار مشتری در بهترین حالت به اتمام برسد.

خدمات انبار داری

بخشی دیگر از خدمات باربری، انبار داری است. شرکت کالابار برای ان مرحله از فعالیت انباری بزرگ را در نظر گرفته و برای آن نگهبانان قوی و تنومندی انتخاب کرده است تا مشتریان بتوانند با خیال کالای خود را به شرکت بسپارند.

استفاده از این خدمات تنها در زمانی شکل می گیرد که مشتری نتوانسته باشد مکانی جدید برای نگهداری لوازم خود پیدا کند. این مشکل در اثر عوامل مختلفی ایجاد می شود که بیان آن از موضوع مقاله ی امروز ما خارج است.

محاسبه هزینه خدمات ارائه شده باربری تهران به یزد

در پایان هر سال اتحادیه باربران تعرفه هزینه هربخش از خدمات باربری را با جزئیات مربوط آن طی بخشنامه ای به تمامی شرکت های باربری اعلام می کند. پس از کارکنان بخش حسابداری موظف اند هزینه سفارشات را محاسبه کرده و اطلاعات آن را در اختیار مشتری قرار دهند.

عوامل موثر در محاسبه هزینه بسته بندی

در باربری تهران به یزد مرحله بسته بندی خود شامل چندین قسمت می شود که هزینه لوازم تهیه شد، دستمزد کارگران، تعداد ساعات صرف شده و…. هر یک بهایی جداگانه دارند.

عوامل موثر در هزینه حمل و نقل

هزینه حمل و نقل نیز برای محاسبه به صورت دسته بندی های متعددی در می آید که اولین عامل نوع خودرو، درصد مصرف سوخت و سری عوامل دیگر است.

عوامل موثر در هزینه تخلیه بار

این که پس از رسیدن باربری تهران به یزد چند کارگر برای تخلیه بار فعالیت کنند و یا برای تخلیه چند طبقه باید طی شود در قیمت گذاری موثر است.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

یازده + شش =

09128897213