تماس با 09128897213

باربری شهرک صنعتی صفادشت

معرفی باربری شهرک صنعتی صفادشت

یکی از دغدغه های افراد جهت باربری صنعتی صفادشت قیمت آن است که بستگی به موارد گوناگونی دارد، اگر می خواهید در رابطه با قیمت باربری شهرک صفادشت اطلاعاتی به دست آورید این مقاله را تا پایان مطالعه نمایید.

 بیمه باربری شهرک صنعتی صفادشت

در رابطه با بیمه باربری شهرک صنعتی صفادشت باید بگوییم که پوشش بیمه طبق نوع بار و بهای آن مشخص می شود، در این صورت اگر برای وسایل شما موقع حمل اتفاقی بیفتد که باعث آسیب دیدگی آن ها شود، بیمه مقداری از هزینه ها را تحت پوشش قرار می دهد.

اطلاعاتی در رابطه با شهرک صنعتی صفادشت

 شهرک صنعتی صفادشت جزء شهرک های صنعتی استان تهران است و در مجاورت شهر صفادشت واقع شده است، با توجه به این که تعداد واحدهای تولیدی زیادی در این شهر وجود دارد، برای اینکه حمل و نقل به راحتی صورت بگیرد و افراد به سهولت کالاهای خود را به تمامی نقاط ایران حمل کنند باربری صنعتی صفا دشت ضرورت پیدا می کند.بخش صفادشت گستردگی به اندازه ۷۵۱۰ کیلومتر مربع دارد که واقع در شهرستان ملارد است.

باربری شهرک صنعتی صفادشت
باربری شهرک صنعتی صفادشت

 

 درصورتی که قصد دارید کالا یا وسایل خود را از شهرک صنعتی صفادشت به هر نقطه‌ای از ایران ارسال کنید یا بالعکس، می توانید از طریق باربری در شهرک صنعتی صفادشت این امر را انجام بدهید که در این صورت می بایست اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید تا در مدت زمان کوتاهی به تقاضای شما رسیدگی شود و یکی از خودروهای باربری بر اساس نوع بار به محل مورد نظر شما اعزام شود.

 حمل انواع بار در شهرک صنعتی صفادشت

جابجایی هرگون باری ائم از؛ صنعتی، تجاری و … از طریق باربری شهرک صنعتی صفادشت در کوتاه ترین زمان امکان پذیر است. حمل بار دربستی در سریع ترین زمان و با کیفیت عالی با دریافت تأییدیه رسمی جهت ارسال بارهای ترافیکی به این شهرک و ارسال انواع بارهای کشاورزی، کسب و کار و … امکان پذیر است.

در صورتی که می خواهید وسایل منزل یا وسایل سنگین کارخانه و ماشین آلات را حمل کنید می توانید از خدمات باربری شهرک صفادشت بهره ببرید، برخی از وسایلی که از این طریق می توانید حمل نمایید به صورت زیر است

  • حمل انواع ماشین ها و خودروها
  • انواع مواد غذایی
  • حمل ضایعات پلاستیکی
  • حمل محصولاتی که متریال چوبی دارند.
  • جابجایی مواد چرب مثل روغن موتور

باربری شهرک صنعتی صفادشت تمامی خدمات را همراه با بارنامه قانونی ارائه می‌دهد.

علت اهمیت بارنامه

وجود بارنامه باعث می شود نگرانی بابت دزدیده شدن یا گم شدن وسایل با ارزش وجود نداشته باشد، در بارنامه کل اطلاعات راننده، تحویل دهنده و گیرنده نوشته می شود، همچنین توافقات مشتری در آن بیان شده است، توجه داشته باشید که بارنامه را نمی‌توان ویرایش کرد.

باربری شهرک صفادشت از ماشین های باربری و اتوبار در انواع مختلف و لوازم های جدید برای حمل بار استفاده می کند، خاور، کامیون ۱۵ تنی، کامیون تک، تریلی کفی، نیسان، کامیون های روباز و مسقف جزو خودروهای باربری و اتوبار هستند که برای حمل بار مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

 دانستن برخی نکات مهم موقع حمل بار

در صورتی که قصد حمل و جابجایی وسایل دارید می بایست نکاتی را مانند موارد زیر مورد توجه قرار بدهید

  • کمک گرفتن از پرسنل مجرب و ماهر
  • ارائه هزینه عادلانه و مطلوب
  • ارائه مشاوره در عرصه حمل بار و بسته بندی وسایل پیش از توافق

عوامل مؤثر بر هزینه باربری شهرک صنعتی صفادشت

همان طور که اشاره کردیم قیمت و هزینه باربری شهرک صنعتی صفادشت دقیق و ثابت نیست زیرا عوامل زیادی هستند که در مشخص نمودن قیمت باربری دخالت دارند.هزینه باربری شهرک صفادشت به چند پارامتر اساسی بستگی دارد، یکی از آن ها مسافت طی شده است علاوه بر این ظرفیت بار در قیمت آن تأثیر می گذارد، اگر وسایل ویژه‌ای را حمل کنید طوری که جابجایی آن ها نیاز به حرفه زیادی داشته باشد روی هزینه تأثیر می گذارد.جهت ثبت درخواست برای باربری شهرک صنعتی صفادشت می توانید از طریق سایت های اینترنتی اقدام کنید.

درواقع شما به راحتی می توانید توسط سایت کالابار kalabaar.com  و شماره های تماس با کارشناسان ارتباط برقرار نمایید و تمامی سؤالات خود را از آن ها بپرسید.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

20 + 5 =

09128897213