تماس با 09128897213

باربری شهرک صنعتی کاسپین

معرفی باربری شهرک صنعتی کاسپین

یکی از برترین ویژگی شرکت های باربری که از اهمیت زیادی برخوردار است ارائه کلیه خدمات به بهترین شکل ممکن می باشد که در نهایی سبب جلب رضایت مشتری شود. به کارگیری نیروی کار مجرب و توانا در کنار انواع تجهیزات و ماشین آلات قدرتمند از مهم ترین مواردی است که در زمان انتخاب باربری می بایست مورد توجه قرار بگیرند. باربری شهرک صنعتی کاسپین به عنوان یکی از بهترین شرکت های باربری تهران با داشتن ویژگی های فوق توانسته در سال های اخیر شهرت زیادی را کسب نماید.

در ادامه قصد داریم با معرفی این شرکت اتوبار و همچنین خدماتی که ارائه می‌کند شما را بیشتر با تمامی ویژگی‌های خاص آن آشنا نمایند برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید همچنین می توانید با مراجعه به سایت kalabaar.com با نحوه تعیین وقت برای باربری و دیگر خدمات این شرکت آشنا شوید.

نگاهی کوتاه به شهرک صنعتی کاسپین

یکی از قطب های صنعتی بزرگ و مهم ایران که در شهرستان ابیک استان قزوین واقع شده و به دلیل داشتن امکانات بی نظیر در سه فاز مختلف به اجرا در آمده که هر یک دارای بخش های متفاوتی می باشند. کیفیت و ساخت اجرایی شهرک صنعتی کاسپین سبب شده که این مجموعه در میان انبوهی از درختان ساخته شود به گونه ای که در حال حاضر این شهر به عنوان اولین شهرک صنعتی سبز کشور شناخته به شهرت رسیده است.

باربری شهرک صنعتی کاسپین
باربری شهرک صنعتی کاسپین

 

این مجموعه با داشتن امکاناتی همچون پست برق، انبار، بانک، مجتمع های کارگاهی و تجاری توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند به گونه‌ای که در سال ۱۳۹۲به بخش خصوصی واگذار شد. از جمله فعالیت های این مجموعه می توان به تجهیزات حمل و نقل، دستگاه های برقی، کاغذ و محصولات کاغذی، پوشاک، محصولات شیمیایی و غیره اشاره کرد.

دلایل اهمیت وجود شرکت باربری شهرک صنعتی کاسپین

از دلایل اهمیت این شرکت می توان به داشتن ماشین آلات قدرتمند که قابلیت باربری و اتوبار به تمامی نقاط کشور را دارد اشاره کرد البته داشتن اطلاعات کافی در رابطه با نحوه جابجایی ماشین‌آلات توسط باربری شهرک صنعتی کاسپین تنها از طریق مراجعه به سایت کالا بار امکان پذیر می باشد. از مهم ترین مزایای این مجموعه قرار گرفتن در بهترین نقط شهرستان ابیک و داشتن فاصله ۲۵کیلومتری با خط راه آهن می باشد.

چگونگی فرآیند جابجایی در باربری شهرک صنعتی کاسپین

با توجه به اینکه جابجایی انواع تجهیزات و ماشین آلات صنعتی مستلزم داشتن اطلاعات کافی می باشد  پس قاعدتاً لازم است در زمان حمل و نقل از افراد با سابقه و همچنین تجهیزات باربری قدرتمند بهره گرفت. بهره گیری از خودروهای باری که بتواند بر اساس نیاز مشتریان انواع ماشین آلات صنعتی در اندازه و وزن مختلف را جابجا کند سبب شده که باربری شهرک کاسپین به عنوان قلب تپنده شهرک صنعتی شناخته شود. در رابطه با چگونگی فرایند جابجایی در این شهرک صنعتی می توان با مراجعه به سایت کالا بار و از چگونگی ثبت درخواست، زمان جابجایی و هزینه ان اطلاعات لازم را کسب نمایید.

برترین خدماتی که در باربری شهرک صنعتی کاسپین ارائه می شود

یکی از مسیرهای پرتردد در زمینه جابجایی و باربری انواع تجهیزات و ماشین آلات صنعتی از قزوین به سمت تهران می باشد که با مراجعه به باربری صنعتی کاسپین می توانید در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را دریافت نمایید، از جمله خدماتی که در این باربری ارائه می شود شامل موارد زیر می باشند:

  • ارائه کلیه خدمات باربری به صورت شبانه روزی
  • امکان جابجایی کلیه تجهیزات و ماشین آلات صنعتی از جمله لدر، گریدر، بیل میکانیکی و…
  • ارائه خدمات مربوط به حمل و جابجایی غلطک، تراکتور و بولدوزر
  • به کارگیری نیروی انسانی مجرب و حرفه ای
  • ارائه کلیه خدمات باربری به تمامی نقاط کشور در کمترین زمان ممکن
  • قابلیت جابجایی انواع کامیون و تریلی در سراسر نقاط استان قزوین و همچنین دیگر نقاط کشور

حمل و نقل انواع ماشین آلات صنعتی

با توجه به اینکه اندازه انواع تجهیزات صنعتی با هم تفاوت دارد، می بایست برای جابجایی آن ها از  ماشین آلات قدرتمند در اندازه های مختلف استفاده کرد. البته باید توجه داشته باشید که برخی از تجهیزات مذکور با داشتن وزن و اندازه های مختلف در زمان جابجایی مشکلات زیادی را به همراه دارند به همین دلیل لازم است که حمل و نقل آنها به صورت کاملاً تخصصی صورت پذیرد.

تماس با 88192655-021

پاسخ بدهید

دوازده + 16 =

09128897213