باربری توسط خاور

باربری خاور یکی از رایج ترین انواع باربری در سطح شهر تهران می باشد که توسط انواع خودرو های باربری خاور اعم از اتاق دار، مجهز به یخچال، مجهز به مخلوط کن، خاور بدون سقف، لبه دار و … انجام می پذیرد جهت آشنایی بیشتر با این روش باربری خاور تهران با ما همراه باشید

شرکت کالابار برای حمل بار توسط باربری خاور چه محدودیت هایی اعمال کرده است؟

  • در باربری با خاور اولین ویژگی که مشاهده می شود عدم محدودیت زمانی است؛ بدین معنا که مشتری می تواند در روز های تعطیل و حتی ساعات مختلف از شبانه روز با پرداخت درصدی هزینه درخواست کمک از نیروی انسانی و ماشین آلات باربری را داشته باشند.
  • محدودیت حمل کالا در اندازه ای خارج از استاندارد؛ خودرو های باربری در هر نوعی قابلیت حمل کالا در اندازه های معینی دارند به این معنی که اگر حجم باز از حدی خارج شود آسیب جبران ناپذیری به خودرو وارد می شود بنابراین شرکت کالابار تصمیم گرفته که بر روی حجم بار قابل حمل بررسی دقیق داشته باشد و سپس خودروی مناسب با آن را به محل اعزام کند.
  • محدودیت در حمل کالای آتش زا؛ برای مثال مسئولیت حمل الکل، نفت، گازوئیل و… در زمان جابه جایی بر عهده باربری خاور نمی باشد و چنانچه مشتری تلاش کند با بسته بندی محصولات را مخفی نگهدارد بایستی عواقب آن را بسنجد و تمامی خسارات وارد شده چه به خودرو چه نیروی انسانی را بپذیرد.
باربری خاور
باربری خاور

در محاسبه هزینه باربری خاور تهران چه مواردی در نظر گرفته می شود؟

هزینه باربری خاور با توجه به عوامل مختلفی متغییر می گردد که برخی از آن ها عبارتند از:

  • مسافت: خاور نیز همانند دیگر خودرو های باربری در مسافت های مختلف میزان گوناگونی از سوخت را به مصرف می رساند به این شکل که هرچه مسافت طولانی تر شود مصرف سوخت نیز افزایش میابد و هرچه این مسیر کوتاه تر باشد به همان میزان مصرف سوخت نیز کاهش میابد. این موارد می تواند موجب به افزایش هزینه باربری خاور تهران و یا کاهش آن شود.
  • حجم بار: ایجاد آسیب به قطعات داخلی خودرو و فشار مضاعف بر روی موتور از جمله مشکلاتی است که در طی حمل بار بیش از اندازه ایجاد می گردد بنابراین اگر که مشتری بخواهد بار زیادی را به وسیله خاور جا به جا کند لازم است مبلغ بیشتری را برای جبران مشکلات ایجاد شده پرداخت کند تا راننده به تنهایی متحمل پرداخت زیان بسیاری جهت تعمیر خودرو نشود
  • مصرف سوخت: با افزایش مصرف سوخت در طی شرایط مختلف مانند افزایش مسافت حمل بار دربستی و … هزینه ی وارد شده به راننده نیز افزایش میابد به همین منظور لازم مبغلی هزینه از مشتری دریافت شود که رضایت دو طرف حاصل شود. در این زمینه لازم است مشاوران با دقت مصرف سوخت خاور را بر اساس کیلومتر محاسبه کنند و سپس میزان دقیقی از قیمت ها را به مشتری پیشنهاد دهند.
  • آب و هوا: در هوای طوفانی رانندگان سختی بیشتری تحمل می کنند و همچنین خطر ترمز بریدگی و هر گونه خسارت دیگری بر خودرو وجود دارد به همین علت در چنین وضعیت آب و هوایی هزینه حمل کالا افزایش میابد. (هرچند که در اثاث کشی چه برای منزل مسکونی باشد و چه اداره یا شرکتی خاص افراد بازه زمانی را به فصول گرم سال مانند اواسط بهار تا ابتدای پاییز موکول می کنند تا از سختی باربری خاور تهران کاسته شود)

افراد می توانند پیش از هرگونه درخواست کمک از باربری خاور تهران در ابتدا با کارکنان بخش ارتباط اینترنتی و یا تلفنی برقرار کرده و پس از شرح شرایط موجود و انتظاراتی که از خدمات باربری دارند مبلغ تقریبا دقیقی به دست آورند. در نهایت تصمیم گیری شود که آیا مایل اند نسبت به درخواست نیرو اقدام نمایند یا خیر. اگر که موافقط اعلام شد ساعت و روز مورد نظر خود را ارائه داده و منتظر شوند نیروی انسانی و ماشین آلات باربری سر ساعت مشخص شده در محل حاضر شوند. از این که ما را تا اتمام مقاله یاری کردید بسیار سپاس گذاریم امید است توانسته باشیم در طی این محتوا اطلاعات مفیدی در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده باشیم.

تماس با 88192655-021

5/5 - (1 امتیاز)

پاسخ بدهید

9 + 13 =

09128897213