دلایل استفاده از کارتن اسباب کشی

کارتن اسباب کشی یکی از اصلی ترین ابزارهایی است که استفاده از آن در اسباب کشی ضروری است. حتما همه شما در اسباب کشی تجربه استفاده از کارتن ها در بسته بندی و حمل اثاثیه را دارید و می دانید که جابجایی اثاثیه بدون کارتن کاری سخت و زمان بر خواهد بود. جنس کارتن از مقوا با ضخامت های مختلف و به شکل مکعب مربع و مستطیل درابعاد گوناگون تولید می شوند. به طور کلی کارتن ها برای بسته بندی و جابجایی انواع کالاها ساخته شده اند. شرکت باربری کالابار با تجربه سال های بسیار زیاد در استفاده از کارتن اسباب کشی منازل جابجایی اثاثیه را بسیار حرفه ای و سریع و با کمترین خسارت به مقصد می رساند.

در این مقاله از شرکت باربری کالابار دلایل استفاده از کارتن اسباب کشی و مزایای استفاده از آن را برای شما بیان خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

ویژگی های کارتن اسباب کشی

مطمئنا همه شما تا به حال از کارتن اسباب کشی و یا با بسته بندی وسایل استفاده کرده اید و با کاربرد آن آشنا هستید. در اسباب کشی منازل استفاده از کارتن کاربرد و اهمیت زیادی دارد و باعث نظم بیشتر در روند اسباب کشی می شود. با توجه به کاربرد فراوان کارتن اسباب کشی، واحدهای تولید کننده کارتن ها نوع جدیدی از کارتن های چند لایه را برای ایمنی و حفاظت بیشتر کالاها در زمان جابجایی تولید کرده اند.

کارتن اسباب کشی
کارتن اسباب کشی

 

کارتن های جدید مخصوص اسباب کشی در پنج لایه و با ابعاد گوناگون ساخته می شوند که از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار هستند و قدرت ضربه گیری بالای آن ها خسارت احتمالی به اثاثیه را در هنگام جابجایی به حداقل می رساند. ضربه گیری بالای کارتن های چند لایه آن ها را برای جابجایی ظروف شکستنی و وسایل با ارزش بسیار مفید و کارآمد می کند. پس از ویژگی های کارتن اسباب کشی استحکام، مقاومت بالا در برابر ضربات احتمالی وارده در زمان جابجایی، تحمل وزن وسایل و چند لایه بودن آن است.

کاربرد کارتن ها در بسته بندی و حمل و نقل

شرکت حمل و نقل و باربری کالابار برای اسباب کشی منازل و جابجایی انواع کالاها در بسته بندی از کارتن های ویژه اسباب کشی استفاده می کند و تقریبا تمام کالاهای قابل بسته بندی با کارتن ها را توسط کارتن ها حمل و جابجا می کند. در جابجایی کالاهایی که به مراقبت بیشتری در هنگام جابجایی نیاز دارند از وسایل دیگری مانند پلاستیک های حباب دار که مخصوص پیچیدن به دور ظروف شکستنی و با ارزش هستند همراه با کارتن در اسباب کشی می توان استفاده کرد.

همانطور که می دانید بسته بندی درست دارای اصول و قواعدی است که با رعایت آن ها می توان وسایل را با کمترین خسارت ممکن و به راحتی جابجا کرد. به جز وسایل بزرگ تقریبا همه وسایل را می توان در کارتن ها بسته بندی کرد. مهمترین مزیت استفاده از کارتن ها در جابجایی و حمل و نقل محافظت از وسایل است. برای محافظت از اسباب و اثاثیه با ارزش و یا شکستنی بسته بندی آن ها در کارتن اسباب کشی منازل یک راهکار عالی است. همچنین در حمل و نقل های انواع بارها در زمینه های گسترده تر تجاری استفاده از کارتن ها بسیار کاربرد دارند و سبب کاهش زمان بارگیری و تخلیه بارها، سهولت در جابجایی و چیدمان بارها و کاهش هزینه های جانبی در حمل و نقل و باربری می شوند.

مزایای استفاده از کارتن ها در اسباب کشی و حمل و نقل

نقش اصلی کارتن ها در جابجایی حفاظت از وسایل و کالاها در زمان جابجایی آن ها است. از دیگر مزایای استفاده از کارتن اسباب کشی در شرکت حمل و نقل کالابار می توان به کاهش زمان جابجایی، سهولت در چیدمان اثاثیه، دادن نظم بیشتر به روند جابجایی، کاهش هزینه های اسباب کشی اشاره کرد. در ادامه به بررسی مزایای استفاده از کارتن ها در جابجایی و حمل می پردازیم.

حفاظت از وسایل در برابر ضربه ها و صدمات ناشی از جابجایی: مهمترین مزیت بسته بندی لوازم و اثاثیه در کارتن ها محافظت آن ها در زمان جابجایی از ضربات و صدمات احتمالی است. شرکت معتبر باربری کالابار با بهره گیری از کارکنان مجرب در اسباب کشی منازل برای سالم ماندن اسباب و اثاثیه از کارتن اسباب کشی و بسته بندی لوازم شکستنی مانند ظروف و یا اشیاء با ارزش استفاده می کنند. ضربه هایی که در زمان جابجایی به لوازم وارد می شود، ممکن است باعث رسیدن آسیب های جدی به آن ها شود.

کارتن اسباب کشی
کارتن اسباب کشی

 

کاهش در زمان حمل و نقل و سرعت بخشیدن به جابجایی اسباب و اثاثیه: با توجه به این که زمان جابجایی به دفعات آن بستگی دارد، هر چقدر که لوازم به صورت اصولی بسته بندی شده باشند چیدمان آن ها راحت تر و فضایی بیشتری برای لوازم بسته بندی شده در دسترس خواهد بود. به همین دلیل با استفاده از کارتن اسباب کشی می توان وسایل بیشتری را در دفعات کمتر جابجا کرد.

سهولت بیشتر در چیدمان، بارگیری، تخلیه و نظم بخشیدن به اسباب کشی: به دلیل شکل مکعبی کارتن ها امکان چیدمان آن ها هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی وجود دارد که این امر چیدمان آن ها را راحت تر می کند و به آن نظم بهتری می دهد. علاوه بر این، چون لوازم در کارتن ها محفوظ هستند، بارگیری و تخلیه اسباب و اثاثیه بسیار آسان تر می شود.

کم شدن هزینه های جابجایی در اسباب کشی و حمل و نقل: یکی دیگر مزیت های مهم استفاده از کارتن اسباب کشی کم شدن هزینه های آن است. هزینه های جابجایی را بر اساس تعداد دفعات جابجایی، تعداد افراد مورد نیاز، تعداد و نوع ماشین های باربری و اتوبار مورد استفاده در جابجایی و مدت زمان آن تعیین می کنند. با توجه به این که شرکت باربری کالابار از کارتن ها در بسته بندی استفاده می کند تعداد دفعات جابجایی را کم کرده و سبب کاهش هزینه های حمل و نقل می شود.

خدمات شرکت حمل و نقل و باربری کالابار

شرکت باربری کالابار به عنوان اولین شرکت باربری و اتوبار برای ارائه خدمات حرفه ای در بسته بندی از کارتن اسباب کشی منازل استفاده می کند. بسته بندی لوازم منزل با بهره گیری از کارکنان کارآزموده و ماهر در شرکت کالابار اسباب کشی منازل شما را در سریع ترین زمان ممکن میسر ساخته و با حذف واسطه ها جابجایی بارهای شما را با مناسب ترین قیمت انجام می دهد.

5/5 - (2 امتیاز)

پاسخ بدهید

20 + 3 =

09128897213