حمل کانتینر از تهران به بندر عباس و معرفی یک شرکت با سابقه در این زمینه

بندرعباس ، مرکز استان هرمزگان و یکی از وسیع ترین بنادر ایران  به شمار می آید. بندر شهید باهنر و رجایی به دلیل موقعیت خاص جفرافیایی ، از بندرهای اصلی این شهر می باشند. حمل بارهای مختلف ، از قبیل حمل کانتینر به بندرعباس از لحاظ اقتصادی ، در بنادر شهید رجایی و باهنر مورد توجه کارخانجات و بازرگانان قرار گرفته است. از جمله خدمات شرکت کالابار ، حمل کانتینر به بندر عباس با بهترین کیفیت می باشد.

نرخ کرایه حمل کانتینر از تهران به بندر عباس ، طی روزهای مختلف دستخوش تغییرات بسیاری شده است. اما شرکت کالابار با حذف واسطه های باربری ، تعرفه ثابت کرایه حمل و نقل را تعیین نموده است. مناسب ترین نرخ کرایه باربری به مناطق مختلف را ، شرکت کالابار ارائه می دهد.شرکت کالابار ، علاوه بر حمل کانتینر به بندرعباس ، بارهای مختلف دیگری مانند حمل بار پتروشیمی ، حمل مبلمان و وسایل منزل ، حمل بارهای صنعتی ، حمل بار مخازن ، حمل بار نفت و گاز ، حمل بارهای کشاورزی و… را انجام می دهد.صادرات و واردات زیادی در بندرعباس به واسطه موقعیت جغرافیایی مناسبی که دارد ، انجام می گیرد. روزانه ماشین های باربری بسیاری ، از تمامی استان ها به خصوص پایتخت کشور ، برای حمل کانتینر از تهران به بندر عباس روانه می شوند.شرکت کالابار خدماتی از قبیل باربری به بندرعباس را انجام می دهد. این شرکت همچنین سرویس هایی از قبیل تخلیه ، بارگیری ، بسته بندی و انبار داری را به کارفرمایان گرامی ارائه می دهد.

حمل کانتینر از تهران به بندر عباس
حمل کانتینر از تهران به بندر عباس

 

کانتینرهای استاندارد دارای چه ویژگی هایی هستند؟

کانتینرها از جهت اندازه ، وزن و خصوصیات ظاهری انواع مختلفی دارند. تمامی کانتینرها ، باید در خصوص ابعاد و اندازه از استاندارد به خصوصی برخوردار باشند. کانتینرها ، غالبا دارای سایز 20 فوت و 40 فوت می باشند و این دو سایز ، بیشتر مورد توجه خریداران است.در شرکت کالابار ، حمل کانتینر به بندرعباس به وسیله ی خاور روباز ، خاور مسقف ، کامیون جفت ، کامیون تک ، تریلی کفی ، ماشین ده چرخ و هجده چرخ ، چادری و ترانزیت صورت می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر ، می توانید با کارشناسان کالابار تماس حاصل نمایید.

کامیون تک : این نوع کامیون از میزان فضای بارگیری 10 تن برخوردار است که اغلب روباز است . تعداد کامیون های تک مسقف ، معمولا کمتر از روباز بوده و دارای کرایه بیشتری نسبت به آن می باشند.

خاور روباز : این نوع خاور ، دارای حداکثر ظرفیت 4 تن برای حمل بار به بندرعباس می باشد که هیچ نوع محدودیتی در نوع بارگیری ندارد.

تریلی کفی : این نوع تریلی ، بیشترین کاربرد برای حمل و نقل کالا به بندرعباس را دارد. تریلی کفی ، دارای حداکثر ظرفیت 24 تن می باشد.

ترانزیت : این نوع تریلی ، از کرایه بالاتری نسبت به انواع دیگر تریلی برخوردار است. ترانزیت ، اغلب برای بارگیری بارهایی مورد استفاده قرار می گیرد که احتیاج به حفاظت در برابر سرما و گرما دارند.

مزایای استفاده از شرکت کالابار نسبت به شرکت های دیگر برای حمل کانتینر به بندرعباس

  • استفاده از کانتینر برای حمل بار ، سبب بالا رفتن حجم کالای ارسالی می شود.
  • جای گذاری کالا ها در کانتینر ساده تر می باشد.
  • کانتینر در زمان بارندگی ، مانند یک عایق بر روی کالاهای موجود در آن عمل می کند.

کانتینرها انواع مختلفی مانند ، کانتینر همه منظوره ، کانتینر کفه ای ، کانتینر روباز ، کانتینر دو در  ، کانتینر مرتفع ، کانتینر کنار باز ، کانتینر تانکی و… دارند.در پروسه حمل کانتینر از تهران به بندر عباس ، فقط پیدا کردن ماشین مناسب ملاک نیست. با توجه به ارزش کالای ارسالی و روند پیگیری بار ، تمامی صاحبین بار باید یک نکته مهم در انتخاب باربری مناسب را مورد توجه خود قرار دهند.

حمل کانتینر از تهران به بندر عباس
حمل کانتینر از تهران به بندر عباس

 

شرکت باربری معتبر و با سابقه برای حمل کانتینر از تهران به بندر عباس

شرکت باربری کالابار ، یک شرکت دارای سابقه درخشان در زمینه ارسال محموله به جنوب کشور و مناطق مختلف دیگر می باشد. این شرکت باربری ، دارای قابلیت صدور بیمه نامه معتبر با سقف پوشش دهی بالا و بارنامه دولتی مجاز به حمل بار دربستی است.برای بارگیری بار در کانتینر ، باید مواردی چون وجود کانتینرمناسب با نوع بار، وزن و حجم بار و همچنین موجود بودن کانتینر خالی در ترمینال های کانتینری را مورد توجه قرار داد. برای انجام این امر به 3 طریق می توان عمل نمود.

  • ارسال کانتینر خالی به انبار کارخانجات و ارسال کانتینر پلمپ شده به بندرعباس
  • حمل بار به بندرعباس و بارگیری بار به کانتینر ، در محوطه های گمرکی

هنگامی که بار به وسیله ی کامیون های چادری ، تریلی کفی ، خاور و… به بندرعباس منتقل گردد ، برای بارگیری، باید نماینده شرکت یا نماینده صاحب محموله ، اقدام به دریافت نامه واگذاری کانتینر کنند و کانتینرها در محوطه های مخصوص ، برای انجام امور بارگیری تحویل داده شوند.

  • ارسال داخلی کانتینر به گمرک بندرعباس

بعد از پلمپ کانتینر و صدور پروانه خروج ، رانندگان شرکت کالابار ، در سریع ترین زمان به طرف بندرعباس حرکت می کنند. کانتینر پلمپ شده ، برای انجام مراحل نهایی و خروج از مرز خروجی بندرعباس به نماینده این شرکت ، در بندرعباس تحویل و کلیه ی مراحل مربوطه به وسیله نماینده ی این شرکت ، در بندعباس انجام می شود.

ارتفاع و عرض کانتینر20 فوت ، 30/2 متر و طول آن 6 متر است. با توجه به محدودیت های وزنی در جاده های کشور ، ظرفیت بارگیری کانتینر 20 فوت 20 تن است.

عرض و ارتفاع کانتینر 40 فوت ، 30/2 و طول آن 12 متر است. حداکثر ظرفیت بارگیری این نوع کانتینرها 20 تن می باشد. کانتینرهای 40 فوت تا ارتفاع 60/2 متر قابل بارگیری هستند و حداکثر حجم آن ها 67 متر مکعب است.

اکثر بارها در زمان تعیین شده به بندرعباس می رسند ، اما گاهی ممکن است به دلیل شرایط آب و هوایی یا پیش آمدن سانحه ، ماشین حمل محموله با تاخیر به مقصد برسد.شرکت کالابار ، در سریع ترین زمان ممکن و با هزینه مناسب ، کانتینر و یا انواع مختلف بارهای شما مشتریان عزیز را به مقصد بندرعباس ارسال میکند.

تماس با 88192655-021

5/5 - (1 امتیاز)

پاسخ بدهید

هفده − 13 =

09128897213