دغدغه حمل اثاثیه منزل

عدم تخصص کافی در حمل اثاثیه منزل به مکانی جدید یکی از معضلاتیست که تقریباً اکثر خانوار ها با آن روبه رو هستند و به همین دلیل است که حمل بار را به عنوان یکی از سخت ترین کار ها می شناسند. در این راه کمک گفتن از افراد متخصص می تواند فرآیند کار را ساده تر و سریع تر کند اگر که بودجه ی کافی برای صرف کردن از طریق دریافت خدمات باربری دارید بهتر است هرگز کمک گرفتن از این فعالیت با بازار کار عالی را فراموش نکنید.

حمل اثاثیه منزل
حمل اثاثیه منزل

قیمت نهایی حمل بار چگونه به مشتریان اعلام می گردد؟

در برخی از باربری های تازه تاسیس دیده شده که کارشناسان مرکز بدون هیچگونه آشنایی با مراحل کار حمل بار در ابتدای درخواست نیرو از سمت مشتری یک قیمت ارائه می دهند و در پایان این قیمت را با توجه به فعالیت های شکل گرفته تغییر داده و افزایش می دهند. این یک کار ناشایست است که در نتیجه ی آن صلب اعتماد مشتری به دنبال دارد. در شرکت کالابار تمامی مراحل اسباب کشی توسط کارشناسان حاذق با ذکر سوالاتی از مشتری پیش بینی می شود و به او یک قیمت ثابت اعلام می کنند. این مورد یکی از مسائلیست که اختلاف میان باربری اثاث منزل معتبر و خوب را با اتوبار نامناسب مشخص می کند.

عوامل موثر بر تعیین نرخ باربری

در حمل اثاثیه منزل و حمل بار از سمت اتحادیه باربری ها با توجه به عوامل مختلفی نرخ ثابتی تعیین می گردد که ای نرخ هر ساله با توجه به نمودار تورم تغییر پیدا می کند که این تغییرات می تواند نتیجه ی افزایش و یا کاهش را به دنبال داشته باشد.

حمل اثاثیه منزل
حمل اثاثیه منزل
  • اولین عامل موثر در تعیین نرخ باربری نوع کامیون می باشد. با توجه به این که مشتریان چه نوع باری برای جا به جایی دارند و حجم بار چقدر است کامیون ارسالی به محل ماموریت متفاوت است.
  • مسافت طی شده در باربری اثاث منزل اگر که داخل شهری و یا خارج شهری باشد در تعیین نرخ به روز حمل اثاثیه موثر می باشد.
  • تعداد طبقات طی شده برای جا به جایی بار از مواردیست که موجب می شود فرآیند کار برای کارگران سخت تر شود بنابراین اثرات بسیاری بر روی افزایش قیمت باربری اثاث منزل دارد.
  • از آن جایی که هر کارگری دستمزد جداگانه دارد و از مبلغ دریافت شده از مشتری تنها درصدی به شرکت تعلق می گیرد اگر که تعداد کارگران افزایش یابد طبیعیست که قیمت نهایی نیز افزایش یابد.
  • حمل اثاثیه منزل و حمل بار اگر که در انواع سنگین آن مانند یخچال ساید بای ساید، پیانو، بوفه های تمام شیشه و… باشد قطعاً قیمت بالاتری برای آن تعیین می گردد تا این که کالای خرده ریزه باشد.
حمل اثاثیه منزل
حمل اثاثیه منزل
  • در برخی خانوار ها عروس و دامادی هستند که به تازگی زندگی خود را آغاز کرده اند. این طبیعیست که چنین خانواده هایی وسایل بسیاری برای حمل کردن به مکان جدید نداشته باشند. اما در یک خانواده ی 5 نفره که حداقل 10 سال از تشکیل زندگیشان می گذرد برای هر فرزندی تخت خواب جدا تهیه کرده اند و کمد های متعددی برای حمل دارند و… که این موضوع موجب می شود حجم بار و در نتیجه قیمت باربری افزایش یابد.
  • مراحل باربری اثاث منزل اگر که کاهش یابد هزینه آن نیز کاهش میابد مثلاً اگر بتوانید بسته بندی را شخصاً انجام دهید و یا چیدمان منزل جدید را بدون کمک باربری به اتمام برسانید قطعاً قیمت خدمات باربری اثاث منزل نیز تحت تاثیر قرار گرفته و کاهش یا افزایش میابد
  • قیمت تمام شده حمل بار برای ابزار جانبی استفاده شده در مراحل بسته بندی کالا توسط باربری به صورت دقیق محاسبه شده و در آخر بهای آن از مشتری دریافت می شود.

خدمات حمل اثاثیه منزل توسط شرکت باربری کالابار در چه محوری انجام می گیرد؟

  • در جهت حمل اثاثیه منزل به خارج از شهر می توانید از این شرکت باربری اثاث منزل کمک بگیرید.
  • شرکت کالابار به منظور بسته بندی کالاهای سبک و سنگین نیروی متخصص به محل ارسال می کند.
  • بسته بندی کالاها به وسیله ی بهترین ابزار کمکی و با توجه به استاندارد های روز دنیا انجام می پذیرد.
  • نصب وسایل برقی در چیدمان منزل جدید توسط نیروی ماهر و متخصص انجام می گیرد.
  • خودرو های حمل بار آماده برای ارائه خدمات در انواع مختلفی می باشند.
  • و…

تماس با 88192655-021

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

پاسخ بدهید

نه + 15 =

09128897213