حمل خودرو به شهرستان به چه روش هایی انجام می شود؟

امروزه باربری و حمل و نقل بار یکی از نیازهای روزمره ی افراد مختلف می باشد وشامل جابه جایی وسایل منزل، باربری و حمل و نقل خودرو و… می شود و افراد باید سعی کنند با انتخاب شرکت های باربری مناسب خدمات مورد نظرشان را به آنجا بسپارند. یکی از این شرکت های باربری و حمل و نقل، شرکت اتوبار و باربری کالابار می باشد. اما موضوع اصلی امروز ما حمل خودرو به شهرستان می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

از خودروها می توان به عنوان کاربردی ترین وسایل برای جابجایی مسافران و حتی برخی کالاها نام برد و یکی از نکته های مهم که باید به آن بپردازیم چگونگی حمل خودرو به شهرستان می باشد که در ادامه در مورد چگونگی آن مطالبی را ارائه خواهیم داد پس با ما همراه باشید.اولین نکته ای که اهمیت زیادی دارد انتخاب یک شرکت حمل و نقل و باربری معتبر می باشد. همیشه مطمئن باشید شرکتی که انتخاب می کنید دارای مجوز و بیمه باشد. علاوه بر این دارای یک رتبه ی بسیار خوب باشد که باربری و اتوبار کالابار دارای تمام ویژگی های گفته شده می باشد.

حمل خودرو به شهرستان به چه روش هایی انجام می شود؟

جابه جایی تمام وسایل شما به اندازه ی کافی دارای پیچیدگی می باشد، اما این امکان وجود دارد که بدون هیچ زحمتی به وسیله ی باربری و اتوبار کالابار حمل خودرو به شهرستان صورت گیرد. در اینجا سعی می کنیم درباره ی این روش ها توضیح دهیم.

حمل خودرو به شهرستان
حمل خودرو به شهرستان

 

باربری و حمل خودرو به دو روش صورت می گیرد:

  • به وسیله ی تریلی
  • به وسیله ی قطار

باربری و حمل خودرو به شهرستان به وسیله تریلی

حمل خودرو به شهرستان، به وسیله ی تریلی های باز یا محصور صورت می گیرد. لازم به ذکر است که اگر شما نگران شرایط آب و هوایی یا صدمه ی احتمالی به خودروها هستید، انتخاب یک کامیون محصور ممکن است ایمن ترین راه برای رساندن خودروها به مقصد می باشد.تریلی هایی که برای حمل و جابه جایی خودروها صورت می گیرد به تراکتور متصل می شوند. لازم به ذکر است که بدانید تریلی ها را می توان محصور کرد و دیوارهایی مانند یک جعبه اطراف اتومبیل ها را فرا خواهند گرفت. یک تریلی باربری و حمل و نقل خودرو باتوجه به مدل اتومبیل های مورد نظر ظرفیت حمل 5 الی 9 خودرو را دارد.

تریلی های حامل خودرو های تجاری به طور معمول دارای یک طراحی دو طبقه هستند،هردو عرشه به تعداد مشخص بارگیری و ذخیره سازی می شوند که می توانند به هیدرولیک به صورت مستقل کج شده و بلند شوند. برخلاف یدک کش های تخت،که اغلب نیاز به باربری و حمل وسایل نقلیه ی غیر راننده دارند تریلی های حامل ماشین به لودر یا وینچ مجهز نیستند. هیدرولیک تریلی اجازه می دهد تا سطح شیب دار در یک شیب تراز شود و در این صورت می توان ماشین هارا با زنجیر، جغجغه های بسته شده یا تسمه چرخ به سمت رمپ سوار و محکم کرد. پس از آن می توان رمپ را کج کرد.

برای بارگیری وسایل نقلیه در طبقه ی بالای یک تریلی تجاری دوطبقه، می توان نیمه عقب عرشه را کج کرده و به صورت هیدرولیکی پایین آورد و یک رمپ محرک به طبقه بالا تشکیل داد. عرشه بالایی معمولا اول بارگیری می شود و در بار آخر نیز باز هم این بارگیری صورت می گیرد زیرا وجود خودروها در طبقه ی پایین می تواند پایین آمدن سطح شیب دار عرشه بالا را غیر ممکن کند.

حمل خودرو به وسیله قطار:

به احتمال زیاد هنگام حمل و نقل خودروها با قطار یکی از گزینه های انتخابی که دارید این است که آیا دوست دارید خودروهای شما در یک ظرف باز یا یک محفظه  محصور باشد.

حمل خودرو به شهرستان
حمل خودرو به شهرستان

 

درست مانند باربری حمل و نقل خودرو به وسیله ی تریلی، تفاوت بین حمل و نقل خودرو به صورت باز و بسته نیز در راه آهن وجود دارد. این روش نیز مشابه حمل و نقل خودرو با تریلی می باشد. در حمل و نقل ریلی به صورت باز امکان دارد وسیله های نقلیه شما در معرض هوای نامناسب و برخی اوقات آلودگی روی شیشه جلوی خودروها قرار بگیرد، اما این روش دارای ایمنی می باشد.

اما حمل و نقل محصور شده با قطار، خودروها را در یک واگن محصور قطار قرار می دهند که از آن ها در برابر مشکلاتی مانند خاک و آوارها جلوگیری می کند و البته هزینه ی بیشتری را نسبت به باربری و حمل و نقل خودرو به صورت آزاد دارد. پیشنهاد ما برای شما انتخاب حمل و نقل خودکار بسته می باشد که می تواند ایمنی و محاظفت بیشتری را برای شما به عمل بیاورد.

بیشتر مطالعه کنید : باربری و حمل انواع موتور سیکلت به شهرستان 

چه عواملی در هزینه ی حمل خودرو به شهرستان مؤثر می باشد؟

  • عواملی همچون فصل ها در هزینه دخیل هستند به این صورت که اگر شما قصد داشته باشد در زمستان چنین کاری را انجام دهید هزینه ی کم تری را نسبت به فصل تابستان متقبل خواهید شد به این دلیل که در فصل تابستان تقاضای بیشتری برای حمل و نقل خودرو وجود دارد.
  • اندازه و وزن اتومبیل شما: هرچه ماشین ها بزرگتر باشند طبیعی است که هزینه ی حرکت آن نیز بیشتر باشد.
  • فاصله ی حرکت شما: همانطور که احتمالا انتظار دارید، حرکت مسافت های بیشتر به دلیل وجود مسائلی همانند هزینه ی کار، هزینه ی سوخت و عوارض و… نیازمند هزینه ی بیشتری می باشد.
  • ساخت و مدل ماشین ها: مشخصات اتومبیل شما در کل هزینه تاثیر گذار است. اگر قصد حمل خودروهای لوکس یا کلاسیک را دارید به این دلیل که این امر نیازمند توجه بیشتر شخص برای حمل خودرو به شهرستان می باشد.
  • نوع حمل و نقلی که شما انتخاب می کنید: این که شما چه روشی را برای این کار انتخاب می کنید تاثیر مستقیمی روی هزینه دارد.

بهترین شرکت اتوبار که تمام نکات مهم برای حمل خودرو را به خوبی رعایت خواهد کرد و دارای مناسب ترین قیمت و بالاترین کارایی است شرکت باربری و اتوبار کالابار می باشد که می تواند به بهترین نحو حمل و نقل های شما را انجام دهد.

امیدواریم امروز در این مقاله توانسته باشیم مطالب مفیدی برای حمل خودرو به شهرستان برای شما ارائه داده باشیم.

5/5 - (1 امتیاز)

پاسخ بدهید

چهار × 1 =

09128897213