محاسبه هزینه باربری ترمینال و بین شهری

منظور از باربری ترمینال، ارسال بار  با اتوبوس از شهری به شهر دیگر است و تعرفه و هزینه آن نیز در مقایسه با سایر روش های دیگر حمل بار ارزان تر و منصفانه تر است، در این روش از باربری بایستی به ترمینال شهری که در ان زندگی می کنید  مراجعه کرده و پس از تحویل دادن بار و پرداخت هزینه، آن را به ترمنیال شهر مقصد ارسال نمایید.

کالابار در این مقاله قصد دارید به بررسی کامل و محاسبه هزینه باربری ترمینال بپردازد و در این زمینه اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهد پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

چگونگی محاسبه هزینه باربری ترمینال و بین شهری

برای این که بتوانید هزینه باربری ترمینال را به صورت دقیق محاسبه کنید لازم است که حتما به هزینه جانبی توجه لازم را داشته باشید مانند هزینه هایی که به کرایه های اتوبوس  اضافه می شوند- هزینه بارگیری- هزینه بیمه بارنامه و …

برای استعلام قیمت باربری کافی است به سایت www.kalabaar.com مراجعه کنید کارشناسان ما در بخش پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان هستند.

بیشتر مطالعه کنید : یک کامیون چند تن است؟

معرفی شرکت کالابار

چگونگی محاسبه هزینه باربری ترمینال یکی از سوالاتی است که توسط اغلب مشتریان پس از مراجعه و یا تماس با شرکت کالابار پرسیده می شود، کارشناسان شرکت کالابار نیز آن ها را به صورت دقیق با چگونگی محاسبه آنی  هزینه آگاه کرده و اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیارشان قرار می دهند.به طور قطع هزینه بار بین شهری به هزینه های بین استانی با هم فرق دارند لذا توصیه می کنیم قبل از این که برای حمل و جابجایی بار اقدام کنید به صورت دقیق در مورد هزینه نهایی سوال بپرسید زیرا این هزینه باربری ترمینال و بین شهری ممکن است با نوساناتی همراه بوده و گاهی کاملا ناگهانی افزایش پیدا کند.

هزینه باربری ترمینال
هزینه باربری ترمینال

 

چگونگی محاسبه هزینه باربری ترمینال به عوامل ذیل بستگی دارد:

  • نوع ماشین حمل بار، از انجا که ماشین های حمل بار با هم متفاوت می باشند لذا محاسبه هزینه باربری ان ها نیز با هم فرق دارد و در این میان عواملی مانند میزان سوخت مصرفی در این امر تاثیر بسزایی دارد.
  • میزان مسافت، یکی دیگر از عوامل مهم که در چگونگی محاسبه هزینه باربری ترمینال و بین شهری تاثیر فروانی دارد میزان مسافتی است که از مبدا به قصد طی می شود، با توجه به این امر هزینه باربری بین شهری با هزینه های خارج شهری با هم فرق دارد.
  • اگر ماشین حمل بار در میانه های مسیر براساس درخواست شما توقف داشته باشد و یا این که در محل بارگیری به دلیل عواملی که به شما ارتباط دارد دچار تاخیر شود نیز در هزینه باربری ترمینال و بین شهری تاثیر گذار خواهد بود.
  • چنانچه ماشین حمل بار در مسیری که از قبل توسط شما تعیین شده مجددا به خواست شما تغییر جهت دهد قطعا در افزایش هزینه باربری و اتوبار تاثیرگذار خواهد بود.
  • یکی دیگر از عواملی که در هزینه باربری ترمینال و بین شهری می تواند بسیار تاثیر گذار باشد حجم بار است، به هر اندازه که حجم و اندازه بار بیشتر باشد در افزایش هزینه های باربری نیز تاثیرگذار خواهد بود.
  • زمانی که ماشین باربری در مسیر حرکت به سمت مقصد باشد و شما از ارسال بار پشیمان شده باشید نیز در هزینه باربری و اتوبار تاثیر داشته و موجب افزایش ان می شود زیرابه دلیل برگشت ماشین حمل بار گویی که در دو مسیر حمل بار انجام داده است.

یکی نکات مهمی که در محاسبه هزینه باربری ترمینال باید به آن توجه لازم را داشته باشید این است که از چند روز قبل با شرکت کالابار تماس گرفته و از تمامی قیمت ها در مورد حمل بار اطلاعات لازم را کسب نمایید.

شرکت کالابار تمام تلاش خود را در زمان محاسبه هزینه باربری بین شهری و حمل بار ترمینال به کار می گیرد تا مشتریانش متحمل هزینه های اضافی نشوند و از این طریق رضایت کامل مشتریان خود را در ارائه خدمات باربری و حمل بار کسب می کند.مشتریان نیز باید به این نکته توجه داشته باشند که کیفیت ارائه خدمات در حمل و جابجایی بار در شرکت کالابار با سایر شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند متفاوت بوده و تنها کافی است که یک بار با این شرکت همکاری داشته تا پی به این تفاوت ببرند.

به دو طریق می توانید از هزینه باربری ترمینال مطلع شوید که این روش به قرار ذیل است:

  • در روش اول شما کافی است به سایت کالابار مراجعه کرده و با وارد نمودن اطلاعاتی که در سایت تقاضا شده از هزینه باربری و اتوبار مطلع شوند، این روش که می توان ان را روش مستقیم نیز نامید بدون هیچگونه واسطه ای توسط خود مشتری انجام می شود، در این روش ممکن است ایراداتی وجود داشته باشد زیرا از انجا که هزینه باربری و اتوبار و حمل و بار به صورت دقیق محاسبه نشده و ممکن است هزبنه اعلام شده در سایت با هزینه ای که در مراجعه حضوری اعلام می شود اندکی تفاوت داشته باشد.
  • روش دوم که می توان آن را روش محاسبه دقیق هزینه باربری ترمینال و حمل بار دانست، شما با هیچگونه تغییری در این زمینه مواجه نمی شوید، در این روش مشتری به صورت مستقیم با کارکنان امور مالی تماس گرفته و از این طریق از هزینه باربری و حمل بار مطلع می شود، حتی در این تماس تلفنی می توانید هر گونه سوالی در مورد خدمات شرکت کالابار دارید از کارشناسان پاسخگو بپرسید. نحوه محاسبه هزینه باربری بین شهری

در روش اول امکان پرسش و پاسخ برای کاربران وجود ندارد.

هزینه باربری ترمینال و بین شهری
هزینه باربری ترمینال و بین شهری

 

مزایای باربری و حمل بار با شرکت کالابار

شرکت باربری و اتوبار کالابار که به صورت سامانه انلاین با آدرس اینترنتی www.kalabaar.com نیز فعالیت دارد سعی در ارائه بهترین خدمات در زمینه حمل و نقل بار بین شهری ا دارد و در این زمینه نیز موفق شده است که توجه مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کند، از مهم ترین مزایای این شرکت می توان موارد ذیل را نام برد:

  • صرفه جویی در هزینه و زمان
  • امنیت
  • شیوه های مختلف برای پرداخت (از طریق سایت- اپلیکیشن-به صورت نقد- اعتباری و یا آنلاین)
  • استفاده راحت
  • براورد قیمت در کالابار
  • قیمت در لحظه
  • امکان پیگیری مرسولات
  • ارسال بار در سریعترین زمان ممکن
  • پشتیبانی انلاین و تلفنی
  • ارائه خدمات به سراسر کشور
2.1/5 - (29 امتیاز)

پاسخ بدهید

سیزده − هشت =

09128897213